در حال بارگذاری

دکوراسیون داخلی شرکت دکوبیر

دکوراسیون داخلی یکی از آن واژه‌هایی است که اغلب با معماری داخلی اشتباه گرفته می‌شود.

دکوراسیون مدرن چیست؟

اگر به دنبال کلمه‌ای می‌گردید که دکوراسیون داخلی مدرن را توصیف می‌کند، آن کلمه سادگی خواهد بود. ساده به معنای تزئینات خسته‌کننده و شکل‌های هندسی کسل‌کننده نیست. در عوض، دکوراسیون منازل مدرن تقریباً در هر خانه‌ای می‌تواند گرم، جذاب و کاملاً شیک باشد. اما چگونه دکوراسیون مدرن را پیاده‌سازی کنیم؟ چندین ایده اساسی وجود دارد که باید در دکوراسیون مدرن گنجانیده شوند.

یکی از مدرن‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی که ما بر آن تمرکز داریم سیک مینیمال است. مردم معمولاً مینیمالیسم را با رنگ‌های سرد و دکوراسیون خشک اشتباه می‌گیرند که اصلاً چنین نیست.

وقتی به فکر سبک‌های طراحی داخلی لوکس مینیمال هستید، به یک گالری یا موزه هنر مدرن فکر کنید. در این اماکن با در کنار هم قرار‌دادن اشیا برای پر کردن فضا با کمترین ملزومات، یک فضای انتزاعی و جذاب ساخته می‌شود.

تصویر شماره 1

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید زندگی کنید

این قسمت مشکل است و هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. اتاق‌ها می توانند سنتی یا مدرن، رسمی یا آرام باشند و از لحاظ بصری گرم یا سرد باشند. با بهترین توانایی خود، باید تشخیص دهید که چگونه می‌خواهید در یک فضای معین زندگی کنید. چه کاری انجام خواهید داد؟ چند نفر آنجا زندگی می‌کنند؟ آیا فرزند کوچک دارید؟

برای مثال دکوراسیون خانه برای کسی که به طور مرتب میزبان مهمانی‌های بزرگ شام باشد با کسی که هر شب در رستوران غذا می‌خورد متفاوت است. فردی که قصد دارد در خانه جلسات رسمی یا کاری برگزار کند، باید اتاق نشیمن متفاوتی نسبت به شخصی داشته باشد که در مقابل تلویزیون خوابش می‌برد!

استفاده از رنگ در دکوراسیون مدرن

خنثی، سیاه و سفید رنگ‌های اصلی در دکوراسیون داخلی معاصر هستند. از رنگ سیاه اغلب برای زمین و تعریف یک اتاق سبک معاصر استفاده می‌شود. طیف رنگ اغلب با رنگ‌های روشن که در برابر رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد، جلوه‌گری می‌کند. با دیوارهایی که به صورت خنثی نقاشی شده‌اند، شما از پس زمینه‌های فوق العاده‌ای برای لوازم خانه با رنگ‌های تندتر برخوردار هستید.

ملاحظات روشنایی و نورپردازی

ما نور را در خانه‌ی شما ردیابی می‌کنیم. مسیر نور یک عنصر مهم در دکوراسیون مدرن است. نور روز باید از پنجره‌ها بر روی المان‌هایی از خانه بتابد که روشنایی بیشتر آن موجب جلوه‌گری شود. در شب نیز باید با نورپردازی دقیق این جلوه‌ها را دوچندان کرد.

نورپردازی هم در روز و هم در شب کاربرد دارد. نورهای مصنوعی بر روی عناصری هم‌چون تابلوها، مجسمه‌ها یا ستون‌ها جلوه‌ای دل‌پذیر به محیط زندگی می‌دهد این‌ها به جلب توجه قسمت‌هایی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید کمک خواهد کرد. مجسمه‌های سبک معاصر را می‌توان روی یک ستون یا پایه قرار داد.

دکوراسیون سنتی هم‌چنان زنده است

وقتی صحبت از سبک‌های دکوراسیون داخلی می‌شود ، تقریباً همه چیز ریشه در ایده‌های سنتی دکوراسیون دارد. شما می‌توانید با ترکیب لوازمی که با شخصیت و سبک زندگی شما تطابق دارد، دکوراسیون را به سبک سنتی انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که دارای عمق و لایه‌بندی، یک کاناپه سنتی چوبی بژ و یک فرش است. با این وجود، آنچه آن را از هر اتاق سنتی دیگر متمایز می‌کند  به روز بودن نورپردازی است.

: نظرات
: نظر خود را ثبت کنید