در حال بارگذاری

معماری تصنعی

دکوراسیون داخلی یکی از آن واژه‌هایی است که اغلب با معماری داخلی اشتباه گرفته می‌شود.

اول از همه مشخص کنید چه قصدی دارید آیا می خواهید به فضا چهره نو ببخشید و یا برعکس، آیا خیال دارید از فضای خود بهره برداری  بیشتری ببرید یا کاربرد آن را تغییر دهید و به عبارتی اول تکلیف خود را مشخص کنید هیچ وقت خود را محدود به استفاده از مجصولات و مصالح موجود و تکراری در بازار نکنید . براحتی  می توانید برای خلق یک فضای خاص و متفاوت با توجه  به تعریفی که از فضا می کنید دست به انتخاب و خرید مواد و مصالح بزنید .

گاهی ممکن است وجود یک پنجره به فضای شما نشاط و روح ببخشد اما در ساختار معماری لحاظ نشده باشد در این صورت با استفاده از معماری تصنعی دست به کار شده و شروع به نقاشی یک پنجره به شکل دلخواه خود کرده و معماری آنجا را به طور مصنوعی تغییر می دهیم .

همچنین اگرفضای شما کوچک است برای وسیع تر دیده شدن فضا از معماری تصنعی استفاده کنید .  با نقاشی کردن مناظر تصنعی مثل آسمان ، دریا، باغ، باغچه، جاده ای که به دوردست منتهی می شود و... روی سقف و دیوارها معماری تصنعی ایجاد کنید و با ایجاد خطای باصره  چشم  را دچار اشتباه کرده تا همه چیز را حقیقی بپندارد .

بدین وسیله با استفاده زیرکانه از معماری تصنعی ( در معماری و دکوراسیون داخلی فضای زندگی یا کار خود )  فضا رابزرگتر جلوه داده و مشکل کوچک بودن فضا یا اشکالات موجود در آن را حل کنید .      

: نظرات
: نظر خود را ثبت کنید